Sara is my name dont wear it out

Var med Amunda och Ingrud i fredag.s Vi skulle till Kny för att .. egentligen vet jag inte varför men jag fick ekologiska gelehjärtan. Det var det viktigaste. Hon ville ha nagelförlängning. Vilket hon verkligen behöver också, aja jag ska inte lägga mig i. Väl i nagelbutiken fick jag smaka på choklad. Det vill säga bokstavligt talat. Både jag och Ingrud gillade det men det var bara jag som tog mer. Om man verkligen gillar något ska man gå for it.
Efteråt blev det sturegallerian. Och jag insåg plöstligt att Amanda hade gåvan. Ena sekunden såg hon Hanna graf, andra sekunden Sofia Wikstam men innan allt det såg hon vår stiliga prins Carl philip aka hot stuff och röda orm.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0