Probably the best schoolday in the world

Kort och gott. Det var en höjdar dag dvs den 20 Mars. Jag tror till och med att hästarna stod ute i hagen.
Iaf
Det började med att vi gick runt och frågade människor om stolar, som var 4 meter ifrån, om de var lediga. Även då de inte använde de. Stolarna stod ju 4 meter bort och var närmare andra personer.
Vi tog stolarna och satte oss ner mitt i korridoren. Jag, My och en stol. My tog fram papper och penna och hon började skriva en parodi på filmen utvandrarna. (den gröna texten)
Sen fick vi en tjej att spela in oss när vi actade.Men Eftersom vi började våran lektion snart gick vi där ifrån men vi lämnade en lapp där det stod att vi reserverat platserna för vi ville ju inte att någon skulle sätta sig på de. Men ... men när vi kommer tillbaka sitter det några där och har äktenskapsrådgivning. Vi går fram och frågor vad de gör och fråga om de inte såg lapparna. men isället för en utskällning blev vi tillkallade som vittnen tillsammans men en annan kille. Jag fick även låna en killes keps som jag beundrat tidigare - en pacman 360 tror jag det var.
Sedan försökte vi se hur många personern som vi fick plats i cirkeln som jag hade tejpat omkring stolarna. Allt som allt blev vi 13 pers. inklusiv 2 lärare.

Jag fick även höra sen att under tiden alla i cirkeln la in sina händer, dragit upp de och jublat. så kommer det två tjejer från min och mys klass som undrar vad det är som händer.  när händerna sedan är nere så ser dem en glad Sara.


Blev ett långt inlägg aja ..

 



Klippet kommer ut på DVD och blueray snart. köp 2 och du får en VHS på köpet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0