Jagmårbratackhurmårdu?

Igår så dog min katt, Knottan, vilket på någotvis är roligt. Jag ska förklara:

En dag när jag och Sara brainstormade idéer till konstiga(roliga) saker att göra så kom hon på att man skulle fråga någon hur den mår, reflexivt svarar den typ

-Jag mår bra tack, hur mår du?

då skulle Sara säga följande:

-Jag mår fint, men jag tror inte att My mår så bra...
 
Jag skulle fylla i med

-Jo, jo..jag mår fint. Det är bara det att..min katt dog igår..

Nu fick vi ju chansen att göra det utan att ljuga!
Vi prövade på vår kompis Jennifer, hon sa att hon kunde relatera då hon varit med om när hennes hund dött.
Först och främst, katt och hund..inte samma sak, men men. Grejen var ju att vi inte ville göra folk ledsna och spela på nåt som folk kan ta illa upp vid, död är en känslig sak.

Vi kom även på en till sak som vi ska pröva, men det skriver vi om senare. Jag ska döpa det inlägget till "ÄR DET BRÅK PÅ GÅNG ELLER??" alt. "FAJTFAJTFAJT". Ni får se

Knottan, vila i frid. Du var en fin katt.

My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0