Dagens höjdpunkt

Det roligaste idag tycker jag kunde ha varit , om jag inte skrattat, när vi skulle ta en titt på rullstolen som stod vid receptionen.

Vi gick till receptionen efter att jag kommit på att det stod en rullstol där. Vi skulle beundra den. Dock var den när vi kom dit borta.
My satte sig på bänken mittemot receptionen. Medan jag går fram.

jag                                                   - Hej. var är den där tvåhjulingen som stod här förut?
receptionisten                              - Vadå för något?
jag till My                                         - My, hur såg den ut?
My                                                     - Det var en stol med hjul
jag till receptionisten                    - det var en stol med hjul tror vi.
receptionisten                               - ni menar en rullstol?
jag                                                   - ehh aa jag tror det

Om jag bara fått in "den var 2 cylindrisk".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0